W Creativ.net.pl dbamy o satysfakcję naszych Klientów
Mimo naszych najlepszych starań, czasami mogą wystąpić sytuacje, w których produkt nie spełnia oczekiwań lub posiada wady. Jeśli spotkasz się z takim problemem, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Procedura reklamacji
1. Zgłoszenie reklamacji
Jeśli uznasz, że otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, prosimy o kontakt na adres email: sklep@creativ.net.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie. W zgłoszeniu prosimy podać następujące informacje:
- Numer zamówienia
- Opis problemu
- Zdjęcia uszkodzonego produktu (jeśli dotyczy)
2. Ocenianie reklamacji
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, nasz zespół dokładnie przeanalizuje sprawę i skontaktuje się z Tobą w celu omówienia dalszych kroków. Proces ten zwykle trwa do 14 dni roboczych.
3. Rozwiązanie problemu
Jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana za zasadną, zaoferujemy jedno z następujących rozwiązań:
- Naprawa produktu
- Wymiana na nowy produkt
- Zwrot kosztów zakupu
Informacje dodatkowe
- Okres reklamacji wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
- Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania.
- Koszty wysyłki związane z reklamacją zostaną pokryte przez nasz sklep, o ile reklamacja zostanie uznana za zasadną.
Kontakt
Masz pytania dotyczące procesu reklamacji? Skontaktuj się z nami:
- Email: sklep@creativ.net.pl
- Formularz kontaktowy na stronie: www.creativ.net.pl/kontakt
Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyłeś nasz sklep. Jesteśmy tutaj, aby zapewnić Ci pozytywne doświadczenia zakupowe.