Przewód skręcany IKV 1,5 mm2 CZARNO-FIOLETOWY „rolka 60m”
552,00 zł z VAT
Na stanie (może być zamówiony)
2-żyłowy skręcany kabel instalacyjny 1,5 mm2 zapewniający połączenie bez zakłóceń.
Dane techniczne:
- Przekrój nominalny 2x 1,5 mm²
- Skręt o długości 20 mm
- Miękka miedź 99,9% (ECU)
- Konstrukcja 2 x 28 x 0,245 mm
- Maksymalna rezystancja 0,0133 Ohm/metr
- Kolor izolacji: FIOLETOWY/CZARNY
- Średnica zewnętrzna 2,4 mm
- Wytrzymała i cienkościenna izolacja
- PVC (twardość Shore’a 90)
- Zakres temperatur: od -40°C do +105°C
- Długość kabla 60 m
- Średnica szpuli 172 mm
- Szerokość szpuli 84 mm
- Otwór szpuli 32 mm
Jaka jest różnica między miedzią OFCu i ECu?
Różnica wynika z produkcji poszczególnych przewodów, przy czym OFCu (o czystości 99,95%) jest określana jako miedź beztlenowa (nieodtleniona), a ECu (o czystości 99,90%) jako miedź zawierająca tlen.
Miedź OFCu jest stosowana do pojedynczych przewodów o średnicy od 0,07 do 0,15 mm, a miedź ECu jest stosowana w przewodach o średnicy od 0,20 do 0,30 mm.
Kable FLRY to kable niskonapięciowe stosowane w samochodach. Kable te są produkowane z cienką izolacją PVC. Taka cieńsza izolacja powoduje, że nominalne napięcie linii wynosi 60V (FLY ma pełną izolację PVC i nominalne napięcie linii wynosi 230V), a jego obciążalność prądowa zależy od pola przekroju przewodu.
Kolejną cechą charakterystyczną jest zakres temperatur pracy. Wynosi on od -40 do 105°C. Ta niewielka różnica sprawia, że przewody FLRY znajdują zastosowanie również w komorze silnika do okablowania podzespołów znajdujących się daleko od bloku silnika lub w jego dolnej części. Ze względu na te specjalne parametry, kable te są często wybierane do niskonapięciowych części systemu podczas fazy projektowania pojazdu, a tym samym stają się podstawowym kablem.
Waga | 2,205 kg |
---|---|
KOLOR IZOLACJI PRZEWODU | |
LICZBA ŻYŁ | |
PRODUCENT | |
PRZEKRÓJ KABLA | |
RODZAJ PRZEWODU | |
TYP PRZEWODU |