Uniwersalna kamera cofania.
449,00 zł z VAT
Na stanie (może być zamówiony)
KC203 to kamera montażowa, która znajduje zastosowanie jako kamera cofania lub do monitorowania w autobusach, kamperach, ciężarówkach, przyczepach, a także do obserwacji terenów, budynków i pomieszczeń. Metalowa obudowa wykonana z aluminium jest odporna na warunki atmosferyczne, wodoodporna i solidnie wykonana. Dostępna jest w trzech wersjach kolorystycznych: białej (KC203-WHI), czarnej (KC203-BLK) lub srebrnej (KC203-SIL). Dzięki 10 wbudowanym diodom podczerwonym, które automatycznie włączają się w zmierzchu, możliwe jest monitorowanie nawet przy całkowitej ciemności. Kamera dostarczana jest z uchwytem i 10-metrowym kablem połączeniowym. Standardowo obraz jest „odwrócony”, ale można go przełączyć na tryb „normalny”.
Dane techniczne:
- Długość kabla połączeniowego: 10 m
- Wtyk wideo Cinch (męski)
- Sensor obrazu: SHARP 1/4” Color
- Typ sensora: CCD
- Norma obrazu: NTSC
- Rozdzielczość w pikselach: 512 x 492 (H x V)
- Rozdzielczość w liniach: 420 TVL (ulepszona)
- Częstotliwość obrazu: 60Hz
- Czułość światła: 0 Lux (oświetlenie podczerwone)
- Ilość diod podczerwonych: 10 sztuk
- Otwór soczewki: 2.4 mm
- Poziomy kąt widzenia: 70°
- Pionowy kąt widzenia: 50°
- Czas naświetlania: 1/60~1/100.000 s
- Stosunek sygnał/szum >48dB
- Balans bieli: automatyczny
- Regulacja poziomu: automatyczna
- Sygnał wyjściowy: Video przez Cinch 1.0 Vpp 75 Ohm
- Temperatura pracy: -30°C do +70°C
- Napięcie zasilania: 12 Volt DC
- Zużycie prądu bez oświetlenia podczerwonego: 80mA
- Zużycie prądu z oświetleniem podczerwonym: 146mA
- Wymiary: 50 x 50 x 60 mm
- Klasa ochrony: IP67
- Całkowita masa: 0.2 kg
- Homologacja E: E13-10R00-10R02-3857-00,
- Homologacja CE: 960323L14,960323L13
Ważna informacja dotycząca instalacji:
Po zainstalowaniu, proszę jeszcze raz dokładnie dokręcić wszystkie śruby obudowy, aby zagwarantować doskonałą szczelność. W trakcie czyszczenia pojazdu unikaj bezpośredniego kontaktu kamery z myjkami wysokociśnieniowymi. Nie instaluj kamery z przodu pojazdu, aby uniknąć uszkodzeń kamery spowodowanych np. kamykami wyrzucanymi przez inne pojazdy.